Monday, November 1, 2010

::stadium kajang~30 Okt::

habes je 1st paper, aku ke Kajang...umah bdk bilik aku...saje jalan2 amek angin luar kan...kitorg bertolak lps asar...cadangnye lps zohor...but dua2 penat "keluarkn output" (xley blah dow!) tuk 1st paper dan tmbah2 lak ngn ribut kencang ptg tu (mcm puting beliung dh aku rase), mmg BEST ah tido...;P
naik bus ke kl sentral~sejam la kot! then naik train trus ke kajang station...maghrib kitorg smpai...penat gile nk MAMPOSS! aku mmg pening bab2 naek bus lame2 neh...pastu train lak goyang2...seb baik ade tpt duduk...n seb baek tak uwekkkkkkkkkk! haha..
smpai je umah trus solat mghrib n makan...(x mndi sbb aku dh mndi sblm tu)
dan JENG3x!!! terus mengadap tv1~Kelantan vs N9~haaa! amek kau...aku mmg gile bola...xkira dh umah org ke x...jnji aku dpt tgk...haha~ diorg pn suh aku wat cam umah sdri...mmg spoting abes r mak bapak dia (tenkiu so much!)
dan....YAHOOOOOOO! kelantan menang! 2-1...padan muka kau N9...berlagak sgt! (sjak bila aku jd jht neh!) haha...dan Piala Malaysia buat kali pertama dbawa balik ke kelantan! bngga dow! ;)
jom layan gmbr aku amek! korg jgn gelak oke! ;P

nah! amek kau...org g stadium bukit jalil...aku g stadium kajang!
the red warrior!
congrates!

with love,



No comments:

Post a Comment