Thursday, March 13, 2014

Phytoscience Double Stemcell : Testimoni & Pendapatan

Alhamdulillah. 

Terima kasih sahabat yang banyak & selalu bagi kata dorongan. Juga pada yang join, terima kasih. Kita kena ingat, dalam Islam sendiri telah menyatakan bahawa perniagaan adalah 9/10 daripada pintu rezeki. Pintu rezeki banyak terbuka dalam perniagaan, jadi kenapa perlu menutup pintu orang lain?

If company ni menipu or produk tak halal, saya pun tak nak join. Yang mana dah join tu tahu lah keberkesanan produk ni dengan izin Allah. Ada yang sampai menangis, terharu, terkedu, kaku, kelu etc bila produk ni dapat sembuhkan pelbagai jenis penyakit kronik; kencing manis, darah tinggi, strok, gout, salur darah tersumbat dll penyakit. Semua dengan izin Allah, kita hanya usaha mana yang mampu. Betul tak?

Ni antara testimoni Double Stemcell Phytoscience:







Ni pula antara income yang mana dah join bisnes ni:





Berminat? Whatsapp 014-8095174 (Nurul Khairiah)

p/s: Pokok pangkal untuk berjaya dalam bidang perniagaan adalah minat yang mendalam, kegigihan dan juga usaha yang tidak pernah kenal penat lelah. Dalam erti kata yang mudah, setiap usaha yang kita lakukan pasti akan membuahkan hasil apabila tiba masanya nanti. Berusaha dan terus berdoa agar urusan kita dipermudahkanNya.

#PrayForMH370


No comments:

Post a Comment