Friday, December 10, 2010

| Examination Result |


cuak!

makan xkenyang...mandi xbasah...tido xlena dan hati gundah gulana (tipu je sume tu) =p
ok fine! mmg sume kt atas tu betul...semuanya sbb...

|RESULT EXAM|

mmg bahaya penangan result exam ni weh! kurang lebih org putus cinta lak...haishh!
dan aku...macam biasa macam tak biasa, cool memanjang jer (dlm ati cuak oke!)
buka je FB, semua sibuk post status kt FB masing2...luah perasaan sal result masing2...ade yg nak lari jauh la...nak bunuh diri pn ade...astaghfirullahalazim! mintak jauh...
aku lak?? hurmm~ uitm announce result kuar 10 december...tapi aku 9 december dh kalut nak check dh...erkk! bukan 8 ke dh kalut?? hehe...bukan excited bukan ape pon (pdhal mmg excited kan kan??) HAHA..
act, result dh kuar 9 december or maybe 8 kot cuma belum rasmi je lg...
oke mlm tu tido dgn tak berapa nak lenanya...sbb sblm nak tdo tu masih lg buka student portal refresh and refresh again...tapi hampeh! sudahnya aku tido sbb bosan sgt mengrefresh...
bangun je esok pg, aku tak terus mandi HEHE (oke sila kutuk!) terus buka laptop n check email...skrol punye skrol...hampeh!! semua FB punye email dan jeng3!! lemah jantung2 (eh! jantung ade 2 ke?) hihi...

dup dap dup dap dup dap!

Bismillahirrahmanirrahim...huk alossss~ oke fine! dpt terima dgn hati terbuka plus lapang dada...fuh! amek kau khairiah! (sambil kutuk dri sndri lam ati)
mmg tak dijangkakan result aku sem ni...tp syukurlah alhamdulillah dgn ape yg aku dpt...
Allah bagi setimpal dgn ape yg kita usahakan...lau usaha byk, byk la dpt...if ckit, ckit la dpt...aku usaha ckit...so paham2 oke result aku mcm mane...

aku la neh pas tgk result..

btw, tahniah yg dpt dekan n pointer tinggi2 tuh...yg fail, tak bererti gagal skali gagal selamanya oke...cuba yg terbaik lg untuk semester akan datang...insyaAllah...=)

with love,

No comments:

Post a Comment