Monday, March 14, 2011

Rindu+Bizi+Final

aih. rindunya dah lama tak update blog kesayangan saya neh. sayang ke? mesti laa. blog ni la peneman saya hari2. kan blog kan? *bajet blog leh bercakap pulak kan.

nak kata bizi, hari2 online facebook. hari2 post entry baru kat blog. copy paste je la. ekeke
korang semua tahu memang bizi kalau last2 semester kan? tapi kenapa saya tak? nak tahu kenapa? sebab saya buat2 tak bizi. ya ampun ada jugak orang macam ni kan. ada. saya lah tu. hee pelik punya orang kan? =.='

memang sangat2 bizi semester ni. tapi saya memang macam ni. sapa2 yang kenal saya tahu lah saya macam mana. cool je memanjang kan? relax je. study pun last2 minit. *eleh. macam la korang study awal2 minit kan? hehe. pastu bila tiba hari test ke kuiz ke final exam ke mula la gelabah takleh jawab. time tu la anak toyol, mak bapak toyol muncul. *opss brigak!
tak kata pulak saya buat kan. orang lain la buat. orang duk negara lain buat. *tak pasai2 diorang kena. kesian. haha!

cepat je masa berlalu pergi meninggalkan kita kan? rasa baru je bulan Januari. ni dah nak masuk bulan April dah. dah nak final exam dah. dah nak submit thesis dah. dah nak tunang dan kawen dah. erkk! *ampun mama abah.

aihh. saya dah melalut dan mengarut dah ni. back to the tajuk kat atas. Rindu+Bizi+Final.

Rindu : aih. semua orang saya rindu waktu ni. abah, ma, adik bradik, sepupu sepapat, datuk nenek dan semua lah yang ada bau2 belacan dengan saya. eh bau2 bacang. tehee
*awk pun saya rindu jugak. laaaagi saya rindu.

Bizi : yap2 bizi. sangat amat bizi. mana tak bizinya. dengan assignment lagi. test lagi. kuiz lagi. lab report lagi. projek lagi. thesis lagi. aih boleh jadi gila oke. eh2 tak2 mintak jauh la. tapi tu lah saya kalau anda semua nak kenal. buat2 tak bizi je sedangkan pada hakikatnya sangat2 bizi mengalahkan PM. yeke?

Final : baguss! final sebulan je lagi kot. adeh parah2. satu apa pun tak study, tak prepare dan macam2 tak lagi lah. tapi takpe orang lain boleh kenapa saya tak kan? hihi. nasib baik final saya 1 paper je. yeke? tak caya lah. rasa macam 1 paper je. ye kot. eh boleh pulak tak tahu kan. hadoi!
*aih. banyak pulak "tak" nye.

opss terpanjang pulak karang dan terlebih banyak pulak idea neh. hihi.
doakan saya buat yang terbaik untuk semester ni. lagi satu. doakan saya jadi "sangat rajin" ye kawan2.

comel & cute kan? saya rindu awak. ^^

mintak diri dulu.
bye !

No comments:

Post a Comment