Monday, January 3, 2011

04012011

bila saya mengepost entry ni, sah sah saya tak ada keje nak buat plus BOSAN! serius tak tipu...yela kan minggu pertama sekolah memang tak ada keje lagi...assignment, kuiz, test etc tak start lagi...minggu2 berikutnya mula lah kalut sana sini...student life biasa la...sape tak penah lalui kan?=)


arini, 4jan my adik laki bongsu punya hari lahir...yg ke-14 (dah besar dh adik yee!) semalam call dia sebab rindukan dia...kt umah dgn dia lah saya gurau2+gaduh2 manja (ore klate oyak bobok!) haha...tanya dia sambut ke tak birthday, dia cakap tak...tapi ada makan KFC dan dia cakap ada kek...haaa! tak kan tak sambut kan? tipu2! haha...may Allah bless you always and hope all your wishes come true! lupa nama adik sy Ahmad Alif Mustaqim, kitorang pnggil adik je...(tak malu dh besar pggil adik lg) =p...3 hari lepas lak adik saya sorang lg punya birthday...tahun ni dia SPM...wish her all the best in SPM...angoh tau nisya' (nama manja dia) pndai dan rajin sgt2 dari kakak2 mu yg lain...ngeh3 (erkk! termasuk aku kah? haha)
**angoh-namo manjo sayo! hik3


serius arini rasa malas sgt nak kemas2 bilik dan barang2 yg masih tersusun elok dalam beg2 tuh...cuma rajin menyapu lantai je td sebelum mandi (tak leh tgk lantai ada benda asing!) hihi...actually bukan malas cuma tak larat sebab badan2 dah lenguh dan sakit masa angkat barang2 kt stor semalam! even duk level rendah pn tapi naik tangga woo! dah la berat...dush!
esok lusa tulat la saya kemas barang2 itu semua...lgpn memang saya free minggu ni...banyak la ko free!! memang free pon...haha!

ok lah...nk tido...tatatititutu!=p

p/s : tiket CNY dh leh beli lom? haha gila! kelas lom start lg dh nk balik umah!

No comments:

Post a Comment