Sunday, January 16, 2011

Bila Allah Menduga Kita =)

aritu ada terbaca sapa punya blog ntah. banyak sangat baca blog sampai tak ingat dah. hihi
(tua dh nyanyuk biasa ler!) dia ada gtau sal buku ni dan syorkan suh beli dan baca. terdetik lak hati nak beli so beli la semalam. nasib baik ada tanya tokey kedai buku tuh. alhamdulillah tak sia sia. tadi petang baru baca buku ni. tup2 terlelap hampeh! kalau baca buku Ujang ke Mangga ke confirm buka luas2 bijik mata tuh kan? dah tau dah korang neh! tapi saya tak ah. hihi

saya syorkan korang beli dan baca lah buku nih. tak rugi satu sen pun ptptn korang. rm19.90 je harga buku nih. standard harga novel2 alaf21 yang korang suka baca tuh. macam saya tak baca ke? ngeh3. beli dan baca ye. saya pun tak habis lagi baca ni.

terasa nak baca buku nih!=)

"Ya Allah, jadikanlah kami termasuk dalam golongan orang-orang beriman dan istiqamah dalam keimanan kami. Jauhkanlah kami dari putus asa terhadap rahmatMu dan rasa aman terhadap tipu dayaMu. Jadikanlah kami orang yang selalu bersabar dan jadikanlah kami orang yang sentiasa bersyukur kepadaMu. Dan gantikanlah apa-apa yang hilang dari kami dengan yang lebih baik dari sisiMu"


1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete