Saturday, January 15, 2011

si Merah !

arghh! jatuh cinta ngn si Merah. arghh!!! (histeria jap) sambung balik. ARGHHHH!!

ok dah abis. fuhhh! (jap lg smbung balik histeria) tu tuu benda kat bawah tuu. korang nampak tak? (angguk la) mesti korang nak kan kan? beli ah sdri. pastu mesti korang nk tayang2 kt member2 adek badek mak bapak kan? (kalau korang beli ngn duit korang sdri la kan. tihii) sumpah lawa gile dowh. aku (mcm kasar je bunyi tp lantak la korg bca ngn nada biasa je) dlm dilema skrg. nak beli ke tak nak? nak beli ke tak nak? nak ke tak nak? hadoii poning kpalo eden. duit nak kata tak dak tu ada. nak kata ada tu cam tak dak lak (baik tak yah beli ye dop?)
eh NAK2!!! haa amek kau capital letter. siap tiga tanda seru lg kau. nak beli tapi arghhhh! (tak habis lg ke histeria?erkk!) laptop dh ada dh satu ekceli. bukan nak tambah jadi dua pn. tapi ape salahnya kan. hihi yg satu ni buat hal. dia punya screen rosak sikit. bukan sikit dh ni banyak kot. dh nak tercabut dh leher dia ni. nazak dah! (dh sampai ajal ko kan laptop? kesiann hehe)
survey punya survey laptop semalam jatuh hati plk kat si Merah ni. uit uitt bukan ACER Ferarri lahh. tak mampu lah nak beli yg tu. sah2 ngaku terus tak dak fuluss! gmbr yg Google Pic 2 tuh. aku berkenan yg tu laa. dh jatuh cinta dh. tak tengok dh laptop kaler lain. sumpah tak tipu. hihi arggghh! nak beli ke tak nak ni?? T_T okeh beli! ^___^ (aikk! ilang dh histeria. haha)
oklah2 saya (baik punya saya. td aku) beli. pastu nak tayang2 kt korang. nak upload kt fesbuk. haha xleh blah! korang jeles kan kan?? haha.
Google Pic 1 - yg ni comel jgk. mak aihh aku beli 2 2 kan.

Google Pic 2 - si Merah mama. haha

ni mama nk beli si Merah...wakaka!

p/s : arghhh! (sambung histeria yg atas td) lawa lah si Merah ni. tunggu ye nanti mama beli si Merah...wahaha! mama?? kah3. (gelak guling2)

No comments:

Post a Comment