Monday, February 7, 2011

. . c h i l l . .

dah agak lama tak update blog. dengan idea plus ilham sendiri. yang sebelum ni semua copy and paste. hehe. takde idea babe! plus malas plus bizi plus saja buat2 malas dan bizi. hihi

arini terasa gatal tangan nak menaip lak. padahal keje sekolah belum siap lagi. takpe2 lambat lagi nak submit. eh2 esok lah hantar. memandai je lambat lagi! hihi

entah kenapa 2 3 4 menjak ni saya happy je. eh2 bukan bermaksud sebelum ni bermuram durja, bermasam muka. tak2. hepi la hepii. ah tak reti lah nak explain hanya ALLAH swt je yang tau. takpe lah yang penting saya happy dan tak sedih2 lagi dah. alhamdulillah. amin.

yang kuning tu saya punya! jangan ambik! =p

mama lak dah 5 hari dalam wad sebab sakit. saya sedih sebab tak pernah mama sakit macam ni. saya tak nak mama/ahli keluarga yang lain sakit. kalau boleh YA ALLAH pindahkan sakit diorang kat saya. saya tak nak tengok diorang tanggung sakit dan menderita. doakan mama saya cepat sembuh dan kembali aktif bekerja. amin. i love you mom!

nasib baik kitorang dah pindah sewa kat kota bharu. alhamdulillah jumpa juga rumah sewa yang kitorang cari2 selama ini. tak de lah abah penat ulang alik ke machang yang jauh beberapa kilometer dari office dia kat bandar kota bharu tuh. kesian tengok abah dan mama ulang alik kerja. keluar pagi pagi lagi, lewat malam baru sampai rumah. T_T sihatkan tubuh badan mereka YA ALLAH. amin.

ah otak ni banyak la pulak idea dia. dah2 stop sini dulu. kang panjang kena sambung 2 3 pages pulak. hihi *menaip tanpa ikut susunan yang betol. main belasah je. ah lantak lah!

ok tata! nak buat homework. =)

p/s : chill KHAIRIAH chill ! ^^


No comments:

Post a Comment